سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 122077

  بازدید امروز : 5

  بازدید دیروز : 11

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی...

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان





 

درباره خودم

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی...
مدعی محبت
آرزوی من! این رنج دیده جسم بی تعادل، محتاج ایستا نمودن توست؛ این ملتهب دل بی سکون، محتاج آرامش توست؛ این سیه جان بی ابرو محتاج مهر توست؛ پس ای مهر عالم! بتاب بر جان خسته ام.. بتاب بر قلب شکسته ام؛ بر دستان بسته ام؛ بر عهد گسسته ام؛ بتاب و ناپاکیم بزدای... (این بهترین توضیحی بود که می تونستم راجع به خودم بگم..)

 

لینک به لوگوی من

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی...

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

شعر محرمی سوزناک . شعری زیبا . عاشورا . کربلا . محرم .

 

بایگانی

ادعاهای پیشین
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386

 

اشتراک

 

 

این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

سالی دیگر هم گذشت...

نویسنده:مدعی محبت::: یکشنبه 87/4/16::: ساعت 10:6 عصر

بعد از مدت ها غیبت در نت و دوری شیرین(!!!) از این محیط مجازی، بالاخره امشب اومدم تا وبلاگ رو به روز کنم. البته چند روزی بود که به خواست عزیزی دوست داشتم این کار رو انجام بدم، اما می خواستم سر یه فرصت مناسب و با موضوع لطف حضرت ثامن الحجج وبلاگ رو به روز کنم؛ که امشب فرصتی پیش اومد و مناسبت امروز، که دیگه ترجیح دادم یه مطلب کوچیک بنویسم و اون مطلب دوباره طلب امام رضا و اون عزیزی که دوری این ایام هم به خاطر اوست.

شهادت امام هادی علیه السلام و غربت ایشون نزد شیعیان و بدتر از همه نزد من که به کنار، اما خب امروز هم سالگرد درگذشت سید بزرگواریه که ...

دو سال از فوت سید ذاکر گذشت و من امسال هم نتونستم در هیچ مراسمی که مربوط به سالگرد باشه،‏ شرکت کنم اما خب باز هم مثل پارسال اعتکافم رو به یاد سید هم هستم.(متأسفانه چون با دستگاه خودم کار نمی کنم، فعلاً‏ هیچ تصویری ندارم که بذارم.)

امروز یه لطف بزرگ خدا هم شاملم شد و با یاری حضرت، در اعتکاف ثبت نام شدم. خدا کنه که توفیق بدن و یه اعتکاف عالی باشه، اعتکافی که بعد از اون لا اقل دیگه از روی خودم خجالت نکشم، حضرت که هیچ...(این هم لینک مطلبی که پارسال قبل از اعتکاف نوشتم و خیلی دوستش دارم چون خیلی خیلی... عنایت بود.)

یه موضوع دیگه هم هست که خیلی دوست دارم در وبلاگ از اون بنویسم و از لطف حضرت صاحب عجل الله تعالی فرجه بگم، اون هم ببینم کی جور می شه که بنگارم!

درباره ی اعتکاف هم خیلی حرفا دارم اما فکر نکنم همه ی این مطالب رو بتونم بنویسم. اون هم با این وضعی که دیگه خیلی کم به نت سر می زنم و وقتی نمی ذارم.

حالا تا ببینم خدا چی می خواد. تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد...



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    طوفان واژه ها
    بانوی کرامت
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com