چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

بسم الله الرحمن الرحيم

تبرکي عرض ميکنم اعياد سعيده را و اميدوارم هميشه در زير سايه اهل بيت عليهم السلام شاد شاد کام باشيد

مطالبي را با يکي از برادران اهل سنت داشتم در مرود خليفه دوم که به مناسبت در اين محل و اين زمان براي شما ميگذارم اميدوارم بدور از تعصب و با تعقل اين مطب را بخوانيم و استفاده كنيم انشاء‏الله.

بنام خدا

با سلام و درود به ساحت مقدس نبي اکرم حضرت محمد مصطفي(ص)و اهل بيت گراميشان

بحث روم در مورد خليفه دوم است و ....................که صحبتهاي زيادي کشيده شده است.

به نظر من فقط يک دلديل وجود دارد که ما خوبي و بدي افراد را تشخيص ميتوانيم بدهيم و ان اطاعت از خدا و رسولش است بنا به دليل قراني که ما اتاکم الرسول فخذوا و ما نهاکم عنه فانتهوا

اين معيار ما است در سنجش افراد که بر اساس ان ما همه مسلمانان از جمله اصحاب رسول خدا(ص)را با ان مي سنجيم.

برارد عزيز لطفا اين مطالب را بدور از تعصب بخوانيد و روي ان دقت کنيد و با معيار عقلي و قراني انرا بسنجيد

طبق همان ايه که در بالا نوشتم به دستور خداوند هر انچه که رسول خدا دستور داد بايد به ان عمل کنيم و هر چه از ان نهي کرد بايد دوري بجوييم که اين واجب شرعي است و کسي که مخالف خدا و رسولش باشد اين در حقيقت کل دين را کنار زده و ..........بقيه اش را ودتان ميدانيد.

برادرم در کتاب معتبر صحيح بخاري که از معتبرترين کتب اهل سنت است امده که هنگامي که رسول خدا(ص)در حال بيماري قبل از رحلت امر فرمودند که براي من دوات و قلم بياوريد تا براي شما وصيتي بنويسم تا بعد از من گمراه نشويد در اينجا خليفه دوم(عمرابن خطاب)بر ميخيزد و ميگويد که بيماري بر او غلبه کرد(اشاره به رسول خدا(ص)کرد) کتاب خدا براي ما بس است. در اينجا رسول خدا را از نوشتن وصيت منع کرده و رسول خدا(ص)بسيار ناراحت ميشوند و همه را از ان مجلس بيرون ميکنند.

در اينجا خليفه دوم چند مخالفت با خدا و رسول خدا انجام ميدهد

ادامه دارد:.......